5 zasad dobrego projektanta

  1. Nie możesz myśleć o projektowanej stronie jak… właściciel biznesu. Musisz myśleć jak odbiorca produktu/ usługi. Bo to dla niego robiona jest strona.
  2. Musisz mieć pewną wiedzę o systemie administrowania stroną, ale nie musisz myśleć jak programista, myślenie zadaniowe („jak najwygodniej”) ma tu priorytet nad tym „jak to zrobić, by było to najłatwiej okodować”.
  3. Popatrz na stronę. Czy w 3-5 sekund wiesz co się na niej sprzedaje? Jeśli nie – przebuduj projekt 🙂 Użytkownicy uciekają ze stron o niejasnym przeznaczeniu.
  4. Czy dane kontaktowe są łatwo dostępne i kompletne? Czy strona straszy tylko anonimowymi formularzami kontaktowymi?
  5. Czy oferta jest przejrzysta i łatwa w przeszkiwaniu? Czy trzeba szukać osobnych „katalogów pdf” z produktami i cennikami?