Rok obfituje w święta i okoliczności, a niektóre z nich lubią przenikać także do przestrzeni internetowej. Jest jednak kilka zasad, których warto się trzymać, by nie zniechęcić naszych klientów, oferując im zbyt nachalne świąteczne formy promocyjne.
Czego powinniśmy się trzymać?
1) Nie zaczynaj Bożego Narodzenia w listopadzie, a Walentynek w styczniu! Twoje promocje spowszednieją klientom, a gdy przyjdzie okres zakupów, nie będą wydawać się tak atrakcyjne i świeże.
2) Staraj się unikać prezentowania na swojej stronie zdjęć z imprez firmowych, gdyż wielu klientów podświadomie oczekuje, że „sprzedawca zawsze sprzedaje” (zwłaszcza gdy sam klient nie ma takiej możliwości…). Nic tak nie irytuje jak _cudza_ dobra zabawa.
3) Niech promocje, które pojawią się w święta lub specjalne dni, były naprawdę wyjątkowe. W dzień babci przeceń produkty dla osób starszych, a w Walentynki daj solidną obniżkę na „prezent dla sympatii” Na pewno Ci się opłaci.
4) Wybierz nietypowe, niebanalne zdjęcia świąteczne. Renifery w Święta i Serduszka w Walentynki mocno się już opatrzyły.
5) Promocje i zmienioną szatę graficzną postaraj się zdjąć szybko, jak tylko specjalne dni się kończą. Klientów mogą irytować nieaktualne oferty.