Czy Twoja strona wygląda dobrze pod urządzeniami mobilnymi? Na innych przeglądarkach? Z innego komputera? Podczas pracy z firmami tworzącymi strony www często wygląda to w ten sposób, że nadesłane poprawki wdraża się do tego momentu, póki napływają one od osoby, która zleciła wykonanie strony. Zleceniodawca analizuje jej wygląd i funkcjonalność, ale nie zwraca dużej uwagi na to, jak może się wyświetlać w na ekranach innych osób, które ją odwiedzając, zakładając błędnie „jeśli u mnie działa, to problemu nie ma”. Nic bardziej odległego od prawdy. Ludzie oglądają strony na Chrome, na Edge, na Firefoxie. Na komputerach, tabletach i smartfonach. Różnice w tym, jak strona się prezentuje, mogą być znaczne. Czasem właściciele biznesów nie mają pojęcia, że u pewnego procenta klientów na ich stronie nie widać na przykład ikony z wersjami językowymi lub też że nawigacja ucięta jest w połowie.
Skontaktuj się z agencją, która robiła ci stronę, by zapytać o testy kompatybilności. Czy wykonali końcowe badania poprawności wyświetlania na najpopularniejszych przeglądarkach? Bez tego typu informacji, przy nierozwiązanych problemach, właściciel może odnotować spadek sprzedaży i zainteresowania usługami. Niedopracowana, niedziałająca strona może przynieść wymierne straty finansowe dla małych biznesów, zwłaszcza obecnie, gdy działalność przez internet jest kluczowa dla płynności działalności wielu firm.
Jeśli Twoja strona nie została przetestowana, napisz do nas, pomożemy Ci wykonać konieczne modyfikacje.