Jeśli myślisz o tym by stworzyć skuteczną i atrakcyjną dla odwiedzających stronę internetową poświęć czas na analizę witryn konkurencji. Przekonaj się jakie rozwiązania sprawdzają się u nich, a jakie są nieefektywne, aby nie popełnić ich błędów. Przeanalizuj ich ofertę, szczególnie u tych, co odnieśli duży sukces. Ci, co dominują na rynku produktów, uzyskali wysoką pozycję najczęściej poprzez odpowiednio dobrane i zoptymalizowane kampanie reklamowe. Mimo to o powodzeniu firmy decyduje nie tylko świetna reklama – jest to też kwestia odpowiednich narzędzi i aplikacji, za pomocą których klienci docierają do produktu czy usługi. Łatwość w dotarciu do informacji może być kluczowa, jeśli chodzi o finalny wybór odbiorcy. Dobrze przemyślana, przystępna architektura strony www jest decydującym elementem w ścieżce podejmowania decyzji przez klienta. Przed rozpoczęciem pracy nad najnowszą odsłoną Twojej witryny, poświęć czas na uważną analizę zarówno nowych trendów, jak i skutecznych, sprawdzonych rozwiązań u konkurencji.